HomeOnze mensenOndernemersplatform SGP Urk

Ondernemersplatform SGP Urk

(C) FaceMePLS @Flickr 2 juni 2013

Welkom bij Ondernemersplatform SGP Urk. Graag vertellen wij u meer over de doelstellingen en meerwaarde van deelname aan ons ondernemersplatform.

Doelstellingen

Het doel van Ondernemersplatform SGP Urk is tweeërlei.

• Meer contact tussen SGP ondernemers op Urk
    Het is belangrijk om met elkaar in contact te zijn én te blijven. Het biedt u als ondernemers mogelijkheden om met elkaar van gedachten te wisselen en kennis te delen. Delen wordt dan vermenigvuldigen.
  • Meer contact vanuit SGP Urk met SGP ondernemers op Urk
    Maar ook kunnen SGP politici van ondernemers horen wat er leeft en speelt op de werkvloer in de bedrijven. Waar loopt u tegen aan als ondernemer? Voor ondernemers is het relevant om te weten wat staat er aan te komen op bestuurlijk niveau. Dit betreft in de eerste plaats onze eigen gemeente, maar ook de landelijke politiek (Den Haag), en internationaal (Brussel). De SGP is ook regionaal en provinciaal actief.
  • Structurele ondersteuning SGP Urk
    Het is vaak een kleine groep ondernemers die SGP Urk steunt in de kosten tijdens de verkiezingstijd. Graag willen we dit wat spreiden over de achterban. Hoe meer ondernemers ons jaarlijks met een kleine structurele bijdrage steunen, hoe minder dit steeds op dezelfde schouders terechtkomt. Samen zijn we SGP Urk. Samen zoeken we het beste voor onze mooie gemeenschap.

In contact blijven

Enkele keren per jaar ontmoeten we elkaar waarbij we bijvoorbeeld een spreker uitnodigen die een bepaald thema toelicht bij iemand op het bedrijf. Vervolgens gaat het er ook (vooral) om elkaar te spreken (sparren), en ook een eigen inbreng op tafel te leggen die de bestuurders weer mee kunnen nemen.

Kijk op onderstaande knop om lid te worden van het Ondernemersplatform SGP Urk:

Deelnemen

Commissie Ondernemersplatform SGP Urk