16 mei 2018

Coalitieakkoord 2018 - 2022

Urk mit Eenkanger

Onder deze titel is het coalitieakkoord gepresenteerd voor de komende periode (2018 - 2022). De Urker samenleving is als geen ander onderling verbonden. Kerken, verenigingen en familieverbanden zijn belangrijk voor Urk. Die verbondenheid willen we stimuleren en ondersteunen. Als coalitiepartijen (h)erkennen we dit. Samen gaan we met “Volle Kracht Vooruit”. Als coalitie, inwoners en instellingen willen we ons inzetten voor ons mooie dorp.

Mit eenkanger! Daarom hebben we dit coalitieakkoord geschreven met de hulp en inzet van derden. We bedanken Anja Keuter van Gemeentebelangen voor haar input inzake de IJsselmeervisserij, maar ook Caritas en Bedrijvenkring Urk. Zij hebben een waardevolle bijdrage geleverd aan dit akkoord.

Mit eenkanger. Dat betekent dat wij ook constructief samen willen werken met de oppositie. Bovenal willen wij ons de komende vier jaar inzetten om het goede te zoeken voor Urk en dat onder de zegen van de Heere.

Om het integrale coalitieakkoord te lezen klikt u op onderstaande knop:

Coalitieakkoord 2018-2022

Cover Coalitieakkoord 2018-2022 Urk mit Eenkanger