7 mei 2019

Nathanael Middelkoop voor de belangen van Urk in Europa !

Donderdag 23 mei 2019 Verkiezingen voor het Europees Parlement

Waarom stemmen? Heeft dat wel zin? Wij begrijpen die vraag. Wordt er eigenlijk wel naar een SGP geluisterd? Drukken de grote landen niet gewoon hun zin door? Het lijkt wel of u vanuit Den Haag en Brussel opzettelijk tegengewerkt wordt. Toch heeft stemmen zin! SGP wil doorgaan in Europa. Waarom? Bekijk het filmpje van Nathanael, of lees het hier onder.

Doorgaan met een helder christelijk geluid

Het is inderdaad zo dat we vaak moeten opboksen tegen grote landen, machtsblokken, grotere belangen, en partijen met een sterkere lobby. Maar we steken de kop niet in het zand. Wij zijn geen partij die zich er bij neerlegt. Wij zijn strijdbaar. Als wij het kwaad van antisemitisme niet benoemen. Wie dan wel? Wie benoemt de rechten van het ongeboren leven? Wij blijven aandacht vragen voor christenvervolging, verdrukking en  lijden waar zovelen wereldwijd onder zuchten. Wij hebben een overtuiging. Wij hebben een helder christelijk geluid. We lieten dat al horen en we blijven dat doen. Geen agnost of filosoof laat dat geluid sterker horen!

Christenen worden tot getuigen geroepen. Dat is de eerste reden. En naast het feit dat ook in Brussel en Straatsburg het christelijk geluid moet klinken, is een goede vertegenwoordiging in Europa van belang omdat Europa van grote invloed is op ons dagelijks leven. Dit zal in de komende jaren niet snel veranderen. SGP wil daarom doorgaan in Europa.

Doorgaan met opkomen voor uw belang

Een goede vertegenwoordiging in Brussel en Straatsburg is dus alleen al van belang vanwege het christelijk getuigenis. Maar maatschappelijk gezien spelen er grote belangen. We noemen slechts drie onderwerpen:

• Aanlandplicht
  • Brexit
  • Pulskorvisserij

Slechts drie onderwerpen, maar wat is Brussel dan ongelofelijk dichtbij. Wat een impact op bedrijven en gezinnen. Drie onderwerpen waarvan duidelijk is dat Europa grote invloed heeft op ons dagelijks leven. Onderwerpen waarover we grote zorgen hebben.

• Wij blijven ons inzetten voor heropening van de Pulskorvisserij.
  • Wij vragen blijvend aandacht voor en strijden tegen de draconische effecten van een aanlandplicht.
  • Wij vragen blijvend aandacht voor de belangen van de visserijsector in het Brexit dossier.

Verantwoord beleid, betrouwbare mensen

Als SGP staan wij voor verantwoord beleid. Sinds jaar en dag zetten we ons in op het terrein van visserij en landbouw. Op basis van feiten, op basis van gezonde bedrijfsvoering, op basis van rentmeesterschap.

Geen verleidende filosofie en kunstig verdichte fabelen

Wij filosoferen niet over griekse mythen en sagen. Grootsche bespiegelingen zien wij als praat voor het borrel forum. We laten ons ook niet leiden door de waan van de dag. Wij laten ons niet inspireren door agnosten en houden geen wollige betogen. SGP staat voor betrouwbare mensen. Geen gedoe over bonnetjes en vergoedingen. Wij doen gewoon ons werk. En u moet nog maar afwachten hoe dat bij nieuwe partijen en bewegingen gaat.

Nee tegen EU Superstaat

Onze vrijheid is duur betaald door ons voorgeslacht. Vrijheid voor Nederland! Wij stemden en stemmen daarom 8 keer nee:

1. Nee tegen de overdracht van bevoegdheden aan Brussel.
  2. Nee tegen de EU als superstaat.
  3. Nee tegen open grenzen.
  4. Nee tegen Marakesh.
  5. Nee tegen de Euro.
  6. Nee tegen Europese begrotingen.
  7. Nee tegen Europese pensioenen.
  8. Nee tegen ongebreidelde EU bemoeienis.

Wij strijden tegen fraude en corruptie. Strijden tegen onterechte vergoedingen en declaratiegedrag. Strijden tegen buitensporige feesten en partijen. Strijden tegen een (europese) bestuurderselite die los van de normale mensen leeft.

Stem SGP

Donderdag 23 mei 2019 Verkiezingen voor het Europees Parlement

Stem Nathanael Middelkoop (CU-SGP - Lijst 7 - nummer 17)