3 oktober 2020

Vacture SGP Urk: Wethouder Gemeente Urk

Vacature SGP Urk: Wethouder Gemeente Urk

De SGP op Urk is op zoek naar een wethouder. We zoeken iemand die het gedachtengoed van de SGP kan vertalen in de dagelijkse praktijk en zich betrokken, integer en actief wil inzetten voor de Urker gemeenschap.

De voorkeur gaat uit naar een persoon die per 1 november 2020 beschikbaar kan zijn tot het einde van de huidige raadsperiode en bereid is het coalitieakkoord 2018-2022 consciëntieus (mee helpen) uit te voeren.

De te benoemen SGP-wethouder dient Bijbelgetrouw te zijn, een warm hart voor Urk te bezitten en oog voor de naaste te hebben.Het spreekt voor zich dat de nieuwe wethouder deskundig, representatief en enthousiast behoort te zijn voor deze uitdagende en verantwoordelijke taak. Voor verdere functie-eisen wordt verwezen naar de profielschets.

Deze oproep geldt in de eerste plaats voor inwoners van Urk. Van kandidaten wordt uiteraard verwacht dat zij minimaal twee jaar lid zijn van de SGP. Indien zich binnen een week geen kandidaten melden, zal de vacature extern worden uitgezet.

Sollicitatiebrieven met CV kunnen, vóór 11 oktober 2020, worden verzonden naar de voorzitter van de selectieadviescommissie, M. Bogerd.

Voor informatie kunt u contact opnemen met de SGP-fractievoorzitter in de Urker gemeenteraad de heer J.W. Bakker.