28 mei 2022

[Verlengde oproep] SGP Flevoland zoekt Staten- en Commissieleden voor de Provinciale Staten en leden voor het Algemeen Bestuur van Waterschap Zuiderzeeland

SGP Flevoland zoekt Staten- en Commissieleden

De SGP in Flevoland is op zoek naar staten- en commissieleden. We zoeken inwoners van Flevoland die het gedachtengoed van de SGP kunnen vertolken in Provinciale Staten van Flevoland, zich betrokken voelen, integer zijn en zich actief willen inzetten voor het bestuur van de provincie Flevoland. Daarnaast zoeken we leden voor het Algemeen Bestuur van Waterschap Zuiderzeeland.

De voorkeur gaat uit naar leden die een dagdeel per week (gemiddeld) in de middag- en avonduren voor het Statenwerk beschikbaar hebben. Provinciale Staten vergaderen in Flevoland altijd op woensdagmiddag en -avond.

Het spreekt voor zich dat de nieuwe SGP-provinciale staten- en commissieleden Bijbelgetrouw, deskundig, representatief en enthousiast behoren te zijn.

Van kandidaten wordt verwacht dat zij minimaal twee jaar lid zijn van de SGP en in Flevoland wonen.

Uw belangstellingsbrief met CV dient vóór DV 2 juli 2022 te worden verzonden naar de secretaris van de selectieadviescommissie, Bouke J. de Vries (0623420414 - boukejdevries@live.nl)

Belangstellenden krijgen na registratie een gesprek met de selectieadviescommissie, bestaande uit een delegatie uit het bestuur van SGP-Flevoland en uit de SGP-Statenfractie Flevoland.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met het huidige SGP-statenlid in Provinciale Staten van Flevoland, de heer J.N. Simonse (0651588664).